الزامات کسب و کارهای نوین (بررسی دلایل موفقیت و شکست استارتآپها)
دوره آموزشی «کارگاه آموزشی الزامات کسب و کارهای نوین (بررسی دلایل موفقیت و شکست استارت آپها)» توسط مدیریت ترویج دستاوردهای پژوهش های علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در تاریخ 10 مهر ماه 1400 بصورت مجازی برگزار میشود.
آگاهی از عوامل و دلایل موفقیت و شکست استارتآپها و استفاده موثر از تجارب آنها می تواند مسیر موفقیت کسب و کارهای نوپا را هموارتر سازد و مانع از تکرار تجربه های اشتباه در این قبیل کسب وکارها شود. بررسی عوامل و الزمات مورد نیز برای تحقق اهداف کسب و کارها موضوعی است که در این دوره به آموزش آنها پرداخته می شود. این دوره شامل مواردی کاملا عینی و کاربردی بوده و مباحث آن ترکیبی از مباحث علمی، مثالهای عینی و تجارب واقعی مدرس در چند کسب و کار متفاوت است. شرکت کنندگان در این دوره با یادگیری مباحث نظری و عملی قادر خواهند ضریب موفقیت کسب و کار خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و در عین حال از تکرار تجربه های اشتباه پرهیز نمایند.
سرفصلها و محتوای دوره آموزشی:
الزامات کسب و کار نوین
ارزش و جایگاه آن
زمانبندی (Timing)
تیم (Team)
رقبا و نقش نیچ مارکت
بررسی مدلهای ذهنی
بایدها، شایدها و نبایدهای کسب و کار
ایده و بیزینس مدل
مدیریت سرمایه و دارایی
اشتیاق، تمرکز و سودآوری
مسائل حقوقی و مجوزات قانونی
سنجههای عملکردی
با هدف افزایش دانش نظری: آشنایی با گامهای راهاندازی کسب و کار، آشنایی با عوامل موفقیت و شکست کسب و کارها
و ارتقای مهارت عملی: توانایی آسیب شناسی کسب و کار
توانایی اصلاح روندها و فعالیتهای کلیدی در مدل کسب و کار
شرکت در این دوره برای چه کسانی مفید است؟
- کارآفرینانی که در ابتدای مسیر هستند و به دنبال ایجاد کسب و کاری نوپا و خلاقانه با کمترین ریسک میباشند.
- دانشجویان و افرادی که میخواهند کسب و کار جدیدی را راه اندازی کنند.
- صاحبان کسب و کاری که به دنبال توسعه کسب و کار خود مطابق با نیاز روز هستند و میخواهند در زمینه فعالیت خود تحول ایجاد کنند.
- کارکنانی که در مجموعه و یا سازمان خود به دنبال ارتقا و تحول هستند و میخواهند ایده های جدیدی را به مدیران خود ارائه نمایند.
- افراد صاحب ایده که به دنبال مدل سازی و پیاده سازی ایدههای خود با توجه به محدودیتهای موجود هستند.
- کسانی که تصور می کنند به اندازه کافی خلاق نیستند و به دنبال تقویت این مهارت در خود هستند.
- اساتید و مشاورین کسب و کار.
- صاحبان کسب و کار و مدیران سازمان ها، که به نوآوری در سازمانشان اهمیت میدهند و به دنبال ایدهها و افراد خلاق در سازمان خود هستند.
و شرکت در این دوره برای دانشجویان، پژوهشگران و برای تمامی متخصصان و علاقمندان علوم انسانی مفید است.
مدت زمان دوره : 3 ساعت ( 2 جلسه 1.5 ساعته ) 2 روز
زمان برگزاری: روزهای شنبه و یکشنبه، ساعت 17تا 18/30 تاریخ: 10و11 مهر ماه1400
با ارائه گواهینامه معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای ارزش علمی و اداری و قابل ترجمه
کانال سروش مرکز: sapp.ir/tamihcs
مشاوره: 88624485
در صورت نیاز به شماره 09036200266 پیام بدهید
تهران- بزرگراه کردستان- نبش خیابان دکتر صادق آئینه وند (64 غربی)
مدیریت ترویج دستاوردهای پژوهش های علوم انسانی