الزامات کسب و کارهای نوین (بررسی دلایل موفقیت و شکست استارت‌آپها)

دوره آموزشی «کارگاه آموزشی الزامات کسب و کارهای نوین (بررسی دلایل موفقیت و شکست استارت‌ آپ‌ها)» توسط مدیریت ترویج دستاوردهای پژوهش های علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در تاریخ 10 مهر ماه 1400 بصورت مجازی برگزار می‌شود.

آگاهی از عوامل و دلایل موفقیت و شکست استارت‌آپها و استفاده موثر از تجارب آنها می تواند مسیر موفقیت کسب و کارهای نوپا را هموارتر سازد و مانع از تکرار تجربه های اشتباه در این قبیل کسب وکارها شود. بررسی عوامل  و الزمات مورد نیز برای تحقق اهداف کسب و کارها موضوعی است که در این دوره به آموزش آنها پرداخته می شود. این دوره شامل مواردی کاملا عینی و کاربردی بوده و مباحث آن ترکیبی از مباحث علمی، مثالهای عینی و تجارب واقعی مدرس در چند کسب و کار متفاوت است. شرکت کنندگان در این دوره با یادگیری مباحث نظری و عملی قادر خواهند ضریب موفقیت کسب و کار خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و در عین حال از تکرار تجربه های اشتباه پرهیز نمایند.

فایل پوستر

سرفصل‌ها و محتوای دوره آموزشی:

الزامات کسب و کار نوین

ارزش و جایگاه آن

زمانبندی (Timing)

تیم (Team)

رقبا و نقش نیچ مارکت

بررسی مدلهای ذهنی

بایدها، شایدها و نبایدهای کسب و کار

ایده و بیزینس مدل

مدیریت سرمایه و دارایی

اشتیاق، تمرکز و سودآوری

مسائل حقوقی و مجوزات قانونی

سنجه‌های عملکردی

با هدف افزایش دانش نظری: آشنایی با گام‌های راه‌اندازی کسب و کار، آشنایی با عوامل موفقیت و شکست کسب و کارها

و ارتقای مهارت عملی: توانایی آسیب شناسی کسب و کار

توانایی اصلاح روندها و فعالیتهای کلیدی در مدل کسب و کار

شرکت در این دوره برای چه کسانی مفید است؟

  • کارآفرینانی که در ابتدای مسیر هستند و به دنبال ایجاد کسب و کاری نوپا و خلاقانه با کمترین ریسک می‌باشند.
  • دانشجویان و افرادی که می‌خواهند کسب و کار جدیدی را راه اندازی کنند.
  • صاحبان کسب و کاری که به دنبال توسعه کسب و کار خود مطابق با نیاز روز هستند و می‌خواهند در زمینه فعالیت خود تحول ایجاد کنند.
  • کارکنانی که در مجموعه و یا سازمان خود به دنبال ارتقا و تحول هستند و می‌خواهند ایده های جدیدی را به مدیران خود ارائه نمایند.
  • افراد صاحب ایده که به دنبال مدل سازی و پیاده سازی ایده‌های خود با توجه به محدودیت‌های موجود هستند.
  • کسانی که تصور می کنند به اندازه کافی خلاق نیستند و به دنبال تقویت این مهارت در خود هستند.
  • اساتید و مشاورین کسب و کار.
  • صاحبان کسب و کار و مدیران سازمان ها، که به نوآوری در سازمانشان اهمیت می‌دهند و به دنبال ایده‌ها و افراد خلاق در سازمان خود هستند.

و شرکت در این دوره برای دانشجویان، پژوهشگران و برای تمامی متخصصان و علاقمندان علوم انسانی مفید است.

مدت زمان دوره : 3 ساعت ( 2 جلسه 1.5 ساعته ) 2 روز

زمان برگزاری: روزهای شنبه و یکشنبه، ساعت 17تا 18/30       تاریخ: 10و11 مهر ماه1400

با ارائه گواهینامه معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای ارزش علمی و اداری و قابل ترجمه

کانال سروش مرکز:     sapp.ir/tamihcs

مشاوره: 88624485

در صورت نیاز به شماره 09036200266 پیام بدهید

تهران- بزرگراه کردستان- نبش خیابان دکتر صادق آئینه وند (64 غربی)

مدیریت ترویج دستاوردهای پژوهش های علوم انسانی

به دلیل اتمام دوره ، امکان ثبت نام وجود ندارد.


مکان : پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی(آنلاین)

تاریخ : از ۱۰ مهر ۱۴۰۰ تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰

تاریخ ثبت نام : از ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۹ تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۹

طول دوره : ۳ ساعت ( ۲ جلسه ۱.۵ ساعته ) ۲ روز

ظرفیت کل : بدون محدودیت


تعداد بازدید:۱۲۶۲