«هکر محتوا در اینستاگرام»تولید محتوا و بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام
دوره آموزشی «کارگاه هکر محتوا در اینستاگرام: تولید محتوا و بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام» با همکاری گروه مطالعات زنان پژوهشکده مطالعات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در تاریخ 12 تیر ماه 1400 بصورت مجازی برگزار میشود.
رشد اینترنت و وب و تعدد شبکه های اجتماعی متفاوت کاربر پسند، وحضور طیف گسترده ای از مخاطبان با علاقه مندی های متفاوت، باعث تغییر پارادایم های خرید و جلب توجه مشتری شده است و شرکت ها را به حضور و استفاده از ابزارهای جمعیت نگاری، برای پیشبرد اهداف بازاریابیخود ترغیب نموده است.
امروزه تبلیغاتی در جامعه مخاطب دارد که، در کمترین زمان محصول را معرفی کند و مشتری برای آشنایی با آن کالا زحمت زیادی را متحمل نشود. رسانه های ارتباطی و بازاریابی و تعیین دقیق بازار هدف، طی سالهای اخیر پیشرفت بسیاری داشته است. مشتریان، دیگر برای آگاهی از محصولات جدید متکی به تبلیغات سنتییا همان بازاریابی سنتی نیستند زیرا استفاده از شیوههای جدیدی برای کشف، خریداری و جستجوی محصولات برای آنان فراهم شده است. این روند باعث شده تا بازاریابی محتوایی را به عنوان مهم ترین فاکتور در بازاریابی دیجیتال معرفی و ملزومات آن را مورد بررسی قرار گیرد.
همچنین بسترهای جدید و شبکههای اجتماعی به مهمترین ابزار بازاریابان تبدیل شده اند در این میان اینستاگرام با یک بیلیون کاربر در روز به مهمترین شبکه اجتماعی بدل شده است. روزانه حدود 25 میلیون کاربر فعال فارسی زبان در اینستاگرام حضور دارند. حضور حرفه ای و موفقیتآمیز در این بستر نیازمند دانش است.
هکر محتوا کیست؟
در گذشته با دو شغل روبهرو بودیم: یکی بازاریاب محتوا (Content Marketer) که کار تولید محتوای ویژۀ بازاریابی را انجام میداد و دیگری تکنیسین رشد محتوا (Growth Hacker) که از تکنیکهای رشد و افزایش بازدید و ترافیک استفاده میکرد تا محتوای تولیدشده بیشتر دیده شود. هکر محتوا شخصی است که توانایی هر دو کار را باهم دارد.
هکر محتوا:
محتوای مناسب و درخور مخاطبِ هدف تولید میکند؛
در لحظه تولیدِ محتوا به تکنیکهای رشد مانند افزایش ترافیک فکر میکند؛
فرصتساز است و با محتوایی که تولید میکند قدرتِ تبدیلِ مخاطبِ جدید به مشتریِ وفادار را دارد؛
همیشه توانایی اندازهگیری میزانِ موفقیتِ محتوایش را دارد و ابزارهای لازم برای این کار را میشناسد؛
قدرت وایرالسازی محتوای تولیدشده را دارد؛
و کسی است که به حدی خلاق است که شبیه هیچکس رفتار نمیکند.
سرفصلها و محتوای دوره آموزشی:
مروری بر فلسفه وتئوری اینباند
طراحی بایر پرسونا
طراحی سفر مشتری
مرور بر اصول بازاریابی محتوایی
تعیین استراتژی بلند مدت محتوایی در اینستاگرام
طراحی برنامه محتوایی بلند مدت
روش های کسب درآمد از اینستاگرام
پروفایل حرفه ای در اینستاگرام
ابزارهای اینستاگرام و کاربردها
تولید محتوای موثر در اینستاگرام
اصول هشتگ گذاری
طراحی کمپین تبلیغاتی و فروش در اینستاگرام
طراحی چالش در اینستاگرام
ایده های تولید محتوا در اینستاگرام
امنیت در اینستاگرام
تحلیل آمار و تحلیل بازخورد مخاطبان
با هدف افزایش دانش نظری آشنایی با دانش هکر محتوا از جمله فلسفه و مفاهیم پایه در تئوری اینباند،مروری بر اصول بازاریابی محتوایی، تحلیل آمار و تحلیل بازخورد مخاطبان
و ارتقای مهارت عملی تولید محتوای موثر در اینستاگرام، طراحی بایر پرسونا، طراحی سفر مشتری، تعیین استراتژی بلند مدت محتوایی در اینستاگرام، طراحی برنامه محتوایی بلند مدت،روش های کسب درآمد از اینستاگرام،پروفایل حرفه ای در اینستاگرام،ابزارهای اینستاگرام و کاربردها، اصول هشتگ گذاری،طراحی کمپین تبلیغاتی و فروش در اینستاگرام،طراحی چالش در اینستاگرام،ایده های تولید محتوا در اینستاگرام،امنیت در اینستاگرام
شرکت در این دوره برای چه کسانی مفید است؟
کسی که میخواهد کسبوکار خانگی خود را از طریق شبکههای اجتماعی معرفی کند.
کسی که میخواهد محتوای اثرگذارتری تولید کند.
کسی که علاقهمند است در حوزه تولید محتوا برای کسبوکارها فعالیت کند.
کسی که علاقهمند به یادگیری روشهای جدیدِ تولید محتوا به صورت اصولی است.
کسی که به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام است.
کسی که اینستاگرام را به عنوان ابزار تبلیغاتی و برندینگ خود انتخاب کرده است.
کسانی که در زندگی شخصی علاقهمند به تولید محتوا و اثرگذاری بر مخاطب از طریق محتوا و شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام و سایت میباشد.
و شرکت در این دوره برای دانشجویان، پژوهشگران و برای تمامی متخصصان و علاقمندان علوم انسانی مفید است.
مدت زمان دوره : 12 ساعت ( 6 جلسه 2 ساعته ) 6 روز
زمان برگزاری: روز های زوج، ساعت 16 تا 18 تاریخ: 12 تیر ماه 1400
با ارائه گواهینامه معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای ارزش علمی و اداری و قابل ترجمه
کانال سروش مرکز: sapp.ir/tamihcs
مشاوره: 88624485
در صورت نیاز به شماره 09036200266 پیام بدهید
تهران- بزرگراه کردستان- نبش خیابان دکتر صادق آئینه وند (64 غربی)
مدیریت ترویج دستاوردهای پژوهش های علوم انسانی