هکر محتوا در اینستاگرام

دوره آموزشی «کارگاه هکر محتوا در اینستاگرام: تولید محتوا و بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام» توسط گروه مطالعات زنان پژوهشکده مطالعات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در تاریخ 5 شهریورماه 1401 بصورت مجازی برگزار می‌شود.

رشد اینترنت و وب و تعدد شبکه های اجتماعی متفاوت کاربر پسند، وحضور طیف گسترده ای از مخاطبان با علاقه مندی های متفاوت، باعث تغییر پارادایم های خرید و جلب توجه مشتری شده است و شرکت ها را به حضور و استفاده از ابزارهای جمعیت نگاری،  برای پیشبرد اهداف بازاریابیخود ترغیب نموده است.

امروزه تبلیغاتی در جامعه مخاطب دارد که، در کمترین زمان محصول را معرفی کند و مشتری برای آشنایی با آن کالا زحمت زیادی را متحمل نشود. رسانه های ارتباطی و بازاریابی و تعیین دقیق بازار هدف، طی سال‌های اخیر پیشرفت بسیاری داشته است. مشتریان، دیگر برای آگاهی از محصولات جدید متکی به تبلیغات سنتییا همان بازاریابی سنتی نیستند زیرا استفاده از شیوه‌های جدیدی برای کشف، خریداری و جستجوی محصولات برای آنان فراهم شده است.  این روند باعث شده تا بازاریابی محتوایی را به عنوان مهم ترین فاکتور در بازاریابی دیجیتال معرفی و ملزومات آن را مورد بررسی قرار گیرد.

فایل پوستر

سرفصل‌ها و محتوای دوره آموزشی:

معرفی تئوری Inbound و Inbound marketing

پرسونا، سفر مشتری، تعیین استراتژی بازاریابی درکسب و کار

بازاریابی محتوایی و تبیین استراتژی بلند مدت محتوایی

چرا اینستاگرام؟

تنظیم پروفایل حرفه‌ای در اینستاگرام

ابزارهای اینستاگرام – قسمت اول

ابزارهای اینستاگرام – قسمت دوم

ابزارهای اینستاگرام – قسمت سوم

طراحی مسابقه و کمین فروش

تحلیل آمار در اینستاگرام

امنیت در اینستاگرام

جذب فالوئر

با هدف افزایش دانش نظری: آشنایی با اصول بازاریابی دیجیتال

آشنایی با بازاریابی محتوایی

تسلط بر اینستاگرام مارکتینگ

و ارتقای مهارت عملی برای فعالیت حرفه‌ای در صفحات اینستاگرامی

هکر محتوا:

محتوای مناسب و درخور مخاطبِ هدف تولید می‌کند؛

در لحظه تولیدِ محتوا به تکنیک‌های رشد مانند افزایش ترافیک فکر می‌کند؛

فرصت‌ساز است و با محتوایی که تولید می‌کند قدرتِ تبدیلِ مخاطبِ جدید به مشتریِ وفادار را دارد؛

همیشه توانایی اندازه‌گیری میزانِ موفقیتِ محتوایش را دارد و ابزارهای لازم برای این کار را می‌شناسد؛

قدرت وایرال‌سازی محتوای تولیدشده را دارد؛

و کسی است که به حدی خلاق است که شبیه هیچ‌کس رفتار نمی‌کند.

شرکت در این دوره برای چه کسانی مفید است؟

کسی که می‌خواهد کسب‌وکار خانگی خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی معرفی کند.

کسی که می‌خواهد محتوای اثرگذارتری تولید کند.

کسی که علاقه‌مند است در حوزه تولید محتوا برای کسب‌وکارها فعالیت کند.

کسی که علاقه‌مند به یادگیری روش‌های جدیدِ تولید محتوا به صورت اصولی است.

کسی که به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام است.

کسی که اینستاگرام را به عنوان ابزار تبلیغاتی و برندینگ خود انتخاب کرده است.

کسانی که در زندگی شخصی علاقه‌مند به تولید محتوا و اثرگذاری بر مخاطب از طریق محتوا و شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام و سایت می‌باشد.

و شرکت در این دوره برای دانشجویان، پژوهشگران و برای تمامی متخصصان و علاقمندان علوم انسانی مفید است.

مدت زمان دوره : 15 ساعت ( 10 جلسه 1/5 ساعته ) 10 روز

زمان برگزاری: روزهای زوج هفته، ساعت 17 تا 18/30       تاریخ شروع: 5 شهریور ماه 1401

با ارائه گواهینامه معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای ارزش علمی و اداری و قابل ترجمه

کانال سروش مرکز:     sapp.ir/tamihcs

مشاوره: 88624485

در صورت نیاز به شماره 09036200266 پیام بدهید

تهران- بزرگراه کردستان- نبش خیابان دکتر صادق آئینه وند (64 غربی)

مدیریت ترویج دستاوردهای پژوهش های علوم انسانی

روش های ثبت نام
۱ هزینه ثبت نام ۳٬۷۰۰٬۰۰۰ ریال
۲ اعضای هیات علمی حوزه و دانشگاه، همکاران پژوهشگاه،طلاب و دانشجویان ۲٬۹۰۰٬۰۰۰ ریال
۳ ثبت نام کنندگان گروهی (حداقل ۵ نفر) ۲٬۹۰۰٬۰۰۰ ریال

مکان : پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی(آنلاین)

تاریخ : از ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ تا ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

تاریخ ثبت نام : از ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۹ تا ۰۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۹

طول دوره : ۱۵ ساعت ( ۱۰ جلسه ۱.۵ ساعته ) ۱۰ روز

ظرفیت کل : بدون محدودیت


تعداد بازدید:۸۰۳