آشنایی با آیین نامه ارتقاء و فرآیند تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی
دوره آموزشی مهارتی«دانش افزایی ضوابط و مقررات دانشگاهی؛ آشنایی با آیین نامه ارتقاء و فرآیند تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی» دبیرخانه هیات اجرایی جذب پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در راستای دستورالعمل اجرایی آیین نامه طرح دانش افزایی و توانمندسازی اعضای هیئت علمی موسسات آموزشی و پژوهشی در تاریخ 24 خرداد ماه 1400 بصورت مجازی برگزار میشود.
اعضای هیات علمی که به صورت پیمانی استخدام می شوند، در مسیر حرفه ای خود با دوبار تبدیل وضعیت استخدامی مواجه هستند: تبدیل وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی آزمایشی و از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی. تبدیل وضعیت استخدامی نیز بر اساس آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی انجام می گیرد. آشنایی اعضای هیات علمی با آیین نامه ارتقاء و شرایط تبدیل تبدیل وضعیت و نیز نحوه جمع آوری مستندات و تکمیل فرمهای درخواست می تواند تسهیل گر این فرآیند باشد. باتوجه به درخواست پاره ای از همکاران هیات علمی و سوالات و ابهاماتی که در این زمینه برای همکاران وجود داشت، برنامه ریزی دوره آموزشی در این زمینه در دستورکار دبیرخانه مرکز جذب قرار گرفته است. برگزاری دوره آموزشی آشنایی با آیین نامه ارتقا و فرآیند تبدیل وضعیت همچنین می تواند پاسخگوی ابهامات و سوالات کارشناسان جذب موسساتی که با مرکز جذب همکاری دارند. باشد.
سرفصلها و محتوای دوره آموزشی:
آشنایی با آیین نامه ارتقاء
نحوه تکمیل کاربرگ ها و درخواست
با هدف افزایش دانش نظری افزایش تسلط بر آیین نامه ارتقا
و ارتقای مهارت عملی رفع ابهامات درخصوص نحوه تنظیم درخواست و کاربرگ ها و ثبت نام در سامانه
شرکت در این دوره برای چه کسانی مفید است؟
شرکت در این دوره برای اعضای هیات علمی پیمانی و رسمی آزمایشی پژوهشگاه و سایر موسسات همکاری کننده مفید است.
مدت زمان دوره : 4 ساعت ( 2 جلسه 2 ساعته ) 2 روز
زمان برگزاری: روزهای دوشنبه و سه شنبه ، ساعت 10 تا 12 تاریخ: 24 و 25 خردادماه 1400
با ارائه گواهینامه معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای ارزش علمی و اداری و قابل ترجمه
برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام Mata.ihcs.ac.ir
کانال سروش مرکز: sapp.ir/tamihcs
مشاوره: 88624485
در صورت نیاز به شماره 09036200266 پیام بدهید
تهران- بزرگراه کردستان- نبش خیابان دکتر صادق آئینه وند (64 غربی)
مدیریت ترویج دستاوردهای پژوهش های علوم انسانی