جایگاه فلسفه، در مدیریت و محیط کسب و کار
مدیریت نوآوری و کاربردیسازی پژوهشهای علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می کند:
درسگفتار آموزشی: جایگاه فلسفه، در مدیریت و محیط کسب و کار
دکترنرگس نظرنژاد
هیات علمی دانشگاه الزهرا
درسگفتار جایگاه فلسفه، در مدیریت و محیط کسب و کار، تلاشی است برای معرفی ظرفیتهای فلسفه، در ارائه خدمات به مدیران و فعالان محیطهای کسب و کار از یک سو و آشنا کردن اساتید و دانشآموختگان فلسفه و مدیریت با امکان هم افزایی فلسفه و مدیریت، از سوی دیگر. وبینار یا درسگفتار حاضر از این رو اهمیت و ضرورت دارد که میتواند زمینههای کاربردی سازی فلسفه را فراهم آورد و نشان دهد که فلسفه، لزوما دانشی انتزاعی و غیرکاربردی نیست و میتواند در حوزه مدیریت، خدمات فراوانی ارائه دهد.
سرفصل ها و محتوای دوره آموزشی :
معرفی سطوح و لایه های خدمات فلسفه، به مدیران.
شرکت در این دوره برای دانشجویان و پژوهشگران فلسفه و مدیریت، مدیران و فعالان محیط های کسب و کار و برای تمامی متخصصان و علاقمندان علوم انسانی مفید است.
مدت زمان دوره : 2 ساعت ( 1 جلسه 2 ساعته ) 1 روز
زمان برگزاری: روز شنبه، ساعت 14 تا 16 تاریخ: 25بهمن ماه 1399
هزینه این دوره: 750/000 ریال
هزینه ثبت نام (با تخفیف ویژه بخاطر شرایط اجتماعی): 580/000 ریال _ با تخفیف: 480/000ریال _ دانشجویان پژوهشگاه: 290/000 ریال
با ارائه گواهینامه معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای ارزش علمی و اداری و قابل ترجمه
برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام Mata.ihcs.ac.ir
کانال سروش مرکز: sapp.ir/tamihcs
مشاوره: 88624485
در صورت نیاز به شماره 09036200266 پیام بدهید
تهران- بزرگراه کردستان- نبش خیابان دکتر صادق آئینه وند (64 غربی)
مدیریت ترویج دستاوردهای پژوهش های علوم انسانی