خلق ایده و طراحی مدل‌سازی کسب و کار(نکاتی کاربردی در آفرینش حرفه‌ای کسب و کار)

دوره آموزشی «کارگاه آموزشی خلق ایده و طراحی مدل‌سازی کسب و کار(نکاتی کاربردی در آفرینش حرفه‌ای کسب و کار)» توسط مدیریت ترویج دستاوردهای پژوهش های علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در تاریخ 25 مهر ماه 1400 بصورت مجازی برگزار می‌شود.

راه‌اندازی و توسعه یک استارت‌آپ بدون داشتن یک ایده و طرح و مدل خوب اولیه، احتمالا با نتیجه مناسبی همراه نخواهد بود. ایده‌ها می‌توانند بسیارساده باشند اما در جای درست خود قرار گرفته و پرورش داده شده و با مدلی مناسبی از کسب و کار پیاده‌سازی شود، شناخت درست از طراحی ایده و مدل‌سازی مناسب و کاربردی برای اجرایی کردن ایده ها راهکاری است که در این دوره به آموزش آن پرداخته می شود. این دوره شامل مواردی کاملا عینی و کاربردی بوده و مباحث آن ترکیبی از مباحث علمی، مثالهای عینی و تجارب واقعی مدرس در چند کسب و کار متفاوت است و به کارگیری مباحث این دوره می تواند ضریب موفقیت کسب و کارها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

فایل پوستر

سرفصل‌ها و محتوای دوره آموزشی:

ایده های خوب از کجا می‌آیند:

آشنایی با مفاهیم ایده‌یابی، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی

روش های ایده‌یابی

مهارت حل مسئله

شناسایی فرصتهای بازار

خلق و پرورش ایده کسب‌وکار

تکنیک های خلاقیت و ایده پردازی

ویژگی‌های ایده‌ کاربردی موفق

طراحی مدل کسب و کار برای ایده‌های موفق:

معرفی انواع مدل‌های کسب و کار

نکات ضروری در طراحی مدل کسب و کار

معرفی بوم ناب و  بوم مدل کسب و کار

پرسنای مشتری و نحوه انتخاب بازار هدف

طراحی ارزش پیشنهادی

نحوه ارزیابی ارزش

طراحی سایر بخش‌های سمت مشتری در بوم مدل

طراحی سایر بخش‌های مختلف سمت کسب و کار در بوم مدل

آشنایی با سنجه های عملکردی

تحلیل و مدیریت ریسک

با هدف افزایش دانش نظری: طراحی ایده‌های خلاقانه و کاربردی، طراحی مدلهای کسب و کار

و ارتقای مهارت عملی: ایده‌پردازی

شرکت در این دوره برای چه کسانی مفید است؟

  • کارآفرینانی که در ابتدای مسیر هستند و به دنبال ایجاد کسب و کاری نوپا و خلاقانه با کمترین ریسک می‌باشند.
  • دانشجویان و افرادی که می‌خواهند کسب و کار جدیدی را راه اندازی کنند.
  • صاحبان کسب و کاری که به دنبال توسعه کسب و کار خود مطابق با نیاز روز هستند و می‌خواهند در زمینه فعالیت خود تحول ایجاد کنند.
  • کارکنانی که در مجموعه و یا سازمان خود به دنبال ارتقا و تحول هستند و می‌خواهند ایده های جدیدی را به مدیران خود ارائه نمایند.
  • افراد صاحب ایده که به دنبال مدل سازی و پیاده سازی ایده‌های خود با توجه به محدودیت‌های موجود هستند.
  • کسانی که تصور می کنند به اندازه کافی خلاق نیستند و به دنبال تقویت این مهارت در خود هستند.
  • اساتید و مشاورین کسب و کار.
  • صاحبان کسب و کار و مدیران سازمان ها، که به نوآوری در سازمانشان اهمیت می‌دهند و به دنبال ایده‌ها و افراد خلاق در سازمان خود هستند.

و شرکت در این دوره برای دانشجویان، پژوهشگران و برای تمامی متخصصان و علاقمندان علوم انسانی مفید است.

مدت زمان دوره : 6 ساعت ( 3 جلسه 2 ساعته ) 3 روز

زمان برگزاری: روزهای یکشنبه تا سه شنبه، ساعت 17 تا 19      تاریخ: 25و26و27 مهر ماه1400

با ارائه گواهینامه معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای ارزش علمی و اداری و قابل ترجمه

کانال سروش مرکز:     sapp.ir/tamihcs

مشاوره: 88624485

در صورت نیاز به شماره 09036200266 پیام بدهید

تهران- بزرگراه کردستان- نبش خیابان دکتر صادق آئینه وند (64 غربی)

مدیریت ترویج دستاوردهای پژوهش های علوم انسانی

به دلیل اتمام دوره ، امکان ثبت نام وجود ندارد.

روش های ثبت نام
۱ هزینه ثبت نام (هرینه این دوره۱۸۰۰۰۰۰یال می باشد ولی به خاطر شرایط اجتماعی تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است) ۱٬۲۰۰٬۰۰۰ ریال
۲ اعضای هیات علمی حوزه و دانشگاه، همکاران پژوهشگاه،طلاب و دانشجویان ۹۵۰٬۰۰۰ ریال
۳ ثبت نام کنندگان گروهی (حداقل ۵ نفر) ۹۵۰٬۰۰۰ ریال
۴ شرکت کنندگان در ۲ کارگاه الزامات کسب و کارهای نوین و چگونه یک کسب و کار خلق ثروت میکند؟ ۵۵۰٬۰۰۰ ریال

مکان : پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی(آنلاین)

تاریخ : از ۲۵ مهر ۱۴۰۰ تا ۲۷ مهر ۱۴۰۰

تاریخ ثبت نام : از ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۵ تا ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۵

طول دوره : ۶ ساعت ( ۳ جلسه ۲ ساعته ) ۳ روز

ظرفیت کل : بدون محدودیت


تعداد بازدید:۳۷۷