تقویم دوره های آموزشی ۱۳۹۹
|
تاریخ |
نام دوره |
ایام هفته |
ساعت |
|
|
|
فروردین |
|||||
|
۹۹/۰۱/۲۸ |
پنج شنبه ها |
14 تا 18 |
|||
|
اردیبهشت |
|||||
|
۹۹/۰۲/۱۳ |
شنبه ها |
17تا 19 |
|||
|
۹۹/۰۲/۱۶ |
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA |
سه شنبه ها |
12تا 15 |
||
|
۹۹/۰۲/۱۸ |
مدیریت منابع با استفاده نرم افزار اِندنوت: از مقدماتی تا پیشرفته (همراه با نصب رایگان نرم افزار) |
پنج شنبه |
9تا 13 |
||
|
۹۹/۰۲/۲۰ |
شنبه تا یکشنبهتا دوشنبه |
13تا 15 |
|||
|
۹۹/۰۲/۲۹ |
دوشنبه ها |
13تا 16 |
|||
|
خرداد |
|||||
|
۹۹/۰۳/۰۷ |
چهارشنبه |
8تا 18 |
|||
|
۹۹/۰۳/۱۱ |
یکشنبه ها |
10تا 12 |
|||
|
۹۹/۰۳/۲۱ |
چهارشنبه و پنج شنبه |
10تا 12 |
|||
|
۹۹/۰۳/۲۱ |
چهارشنبه ها |
17تا 18 |
|||
|
۹۹/۰۳/۲۶ |
دوشنبه ها |
14تا 17 |
|||
|
۹۹/۰۳/۲۸ |
سه شنبه |
15تا 19 |
|||
|
۹۹/۰۳/۲۹ |
پنج شنبه |
8تا 18 |
|||
|
تیر |
|||||
|
۹۹/۰۴/۰۲ |
مهارت های فکری به کودکان و نوجوانان ( فلسفه برای کودکان)6تا7سال |
دوشنبه و پنج شنبه |
11تا 13 |
||
|
۹۹/۰۴/۰۲ |
مهارت های فکری به کودکان و نوجوانان ( فلسفه برای کودکان)8تا9 |
دوشنبه و پنج شنبه |
13تا 15 |
||
|
۹۹/۰۴/۰۲ |
مهارت های فکری به کودکان و نوجوانان ( فلسفه برای کودکان)۱۰تا12 |
دوشنبه و پنج شنبه |
13تا 15 |
||
|
۹۹/۰۴/۰۹ |
دوشنبه ها |
11تا 13 |
|||
|
۹۹/۰۴/۱۵ |
یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه |
10تا 12 |
|||
|
۹۹/۰۴/۱۹ |
پنج شنبه ها |
8تا 13 |
|||
|
۹۹/۰۴/۲۱ |
شنبه و دوشنبه وچهارشنبه |
16تا 18 |
|||
|
۹۹/۰۴/۲۲ |
نوآوری در اقتصاد دیجیتال |
یکشنبه |
11تا 13 |
||
|
۹۹/۰۴/۲۸ |
شنبه |
17تا 18/30 |
|||
|
شهریور |
|||||
|
۹۹/۰۶/۰۳ |
مهارت های فکری به کودکان و نوجوانان ( فلسفه برای کودکان)6تا7 |
دوشنبه و چهار شنبه |
11تا 13 |
||
|
۹۹/۰۶/۰۳ |
مهارت های فکری به کودکان و نوجوانان ( فلسفه برای کودکان)8تا9 |
دوشنبه و چهار شنبه |
13تا 15 |
||
|
۹۹/۰۶/۰۳ |
مهارت های فکری به کودکان و نوجوانان ( فلسفه برای کودکان)۱۰تا12 |
دوشنبه و چهار شنبه |
11تا 13 |
||
|
۹۹/۰۶/۰۴ |
کارگاه اینترنتی آموزه های تربیتی فلسفه برای کودکان برای والدین |
سه شنبه |
11تا 13 |
||
|
۹۹/۰۶/۰۴ |
آموزش زبانهای سامی قدیم (کتاب مقدس) – ترم اول |
سه شنبه |
15تا 17 |
||
|
۹۹/۰۶/۰۵ |
نظریه و کاربرد آن در تحقیقات اجتماعی |
چهارشنبه ها |
16تا 19 |
||
|
۹۹/۰۶/۰۵ |
چهارشنبه ها |
17تا 18/30 |
|||
|
۹۹/۰۶/۰۵ |
چهارشنبه ها |
14تا 18 |
|||
|
۹۹/۰۶/۱۵ |
شنبه ها |
13تا 15 |
|||
|
۹۹/۰۶/۱۹ |
چهارشنبه و پنج شنبه |
9تا 12 |
|||
|
۹۹/۰۶/۱۹ |
چهارشنبه ها |
14تا 18 |
|||
|
۹۹/۰۶/۲۲ |
پنجمین دوره مدرسه تابستانی؛ اخلاق در پژوهش |
شنبه تا سه شنبه |
14تا 18 |
||
|
۹۹/۰۶/۳۰ |
پایان نامه نویسی |
یکشنبه ها |
14تا 17 |
||
|
مهر |
|||||
|
۹۹/۰۷/۰۲ |
چهارشنبه ها |
14تا 18 |
|||
|
۹۹/۰۷/۰۴ |
خوشنویسی خط فارسی (به زبان روسی) |
جمعه ها |
20/30تا 19 |
||
|
۹۹/۰۷/۰۵ |
فلسفه دین در پیشگفتار (Vorrede) پدیدارشناسی روح هگل،قرائت و تفسیر متن آلمان |
شنبه ها |
15تا 17 |
||
|
۹۹/۰۷/۰۶ |
تاریخ جایگزین |
یکشنه و دوشنبه |
14تا 16 |
||
|
۹۹/۰۷/۰۷ |
قرائت و تفسیر متن آلمانی مقدمه (Einleitung) |
دوشنبه ها |
15تا 17 |
||
|
۹۹/۰۷/۰۸ |
آموزش زبانهای سامی قدیم (کتاب مقدس) – ترم اول |
سه شنبه ها |
18تا 19/30 |
||
|
۹۹/۰۷/۰۹ |
زبان دین و رساله منطقی فلسفی ویتگنشتاین، قرائت و تفسیر متن آلمانی بند های 4.2 الی 7 |
چهارشنبه ها |
15تا 17 |
||
|
۹۹/۰۷/۱۳ |
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA |
یکشنبه ها |
14تا 17 |
||
|
۹۹/۰۷/۱۳ |
نحوه نگارش مقالات علمیتا پژوهشی و ISI در علوم انسانی و اجتماعی |
یکشنبه و دوشنبه |
14تا 17 |
||
|
۹۹/۰۷/۱۴ |
ارزیابی نظریه نوستراتیک بهمثابه کلانخانواده زبانی و نقد جریانهای شاخص آن |
دوشنبه |
9تا 16 |
||
|
۹۹/۰۷/۱۵ |
روش نقد و ارزیابی آثار فلسفی (مقاله، کتاب) |
سه شنبه ها |
10تا 14 |
||
|
۹۹/۰۷/۱۹ |
حافظ خوانی شرح و تحلیل غزلهای حافظ |
شنبه ها و دوشنبه ها |
22تا 23 |
||
|
۹۹/۰۷/۲۰ |
کارگاه آشنایی با روش ها، رویکردها و مکاتب تفسیری |
یکشنبه ها ودوشنبه ها |
9تا 12 |
||
|
۹۹/۰۷/۲۲ |
پرسشهای مهم در فلسفه دین |
دوشنبه ها |
14تا 17 |
||
|
آبان |
|||||
|
۹۹/۰۸/۰۴ |
اصول و ساختار نگارش مقاله علمی پژوهشی |
دو شنبه |
14تا 17 |
||
|
۹۹/۰۸/۰۷ |
با مولانا و فیه مافیه3 |
چهارشنبه ها |
17تا 18/30 |
||
|
۹۹/۰۸/۱۸ |
تربیت و سواد رسانه ای |
یکشنبه و دوشنبه |
14تا 18 |
||
|
19/08/99 |
فن دانشنامه نویسی |
دوشنبه |
10تا 12 |
||
|
۹۹/۰۸/۲۰ |
مدیریت اطلاعات علمی و شخصی(PIM) |
سه شنبه |
10تا 14 |
||
|
۹۹/۰۸/۲۰ |
پرسشهای مهم در فلسفه دین |
سه شنبه |
16تا 18 |
||
|
۹۹/۰۸/۲۰ |
تدوین طرحنامه برای طرحهای کاربردی و کارفرمایی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی |
سه شنبه |
9تا 11 |
||
|
۹۹/۰۸/۲۲ |
معناشناسی و مطالعات قرآنی (دوره هفتم) |
پنج شنبه |
9تا 16 |
||
|
۹۹/۰۸/۲۵ |
آشنایی با نرم افزار لیزرل LISREL"": مدل سازی معادلات ساختاری |
یکشنبه |
14تا 17 |
||
|
۹۹/۰۸/۲۵ |
تربیت و سواد رسانه ای |
یکشنبه و دوشنبه |
14تا 18 |
||
|
۹۹/۰۸/۲۵ |
حقوق بزهدیدگان خشونت جنسی در محاکم کیفری: افسانهها و واقعیتها |
یکشنبه |
13تا 16 |
||
|
آذر |
|||||
|
۹۹/۰۹/۰۱ |
کارگاه آشنایی با کاربرد روش های تاریخ انگاره در حیطه مطالعات قرآنی |
شنبه ها |
9تا 16 |
||
|
۹۹/۰۹/۰۲ |
آموزش جامع طراحی اینفوگرافیک ها در پاورپوینت و فتوشاپ |
یکشنبه ها |
16تا 19 |
||
|
۹۹/۰۹/۰5 |
مقاله نویسی و شیوه های مدیریت ذهن پژوهشگر |
چهارشنبه ها |
14تا 17 |
||
|
۹۹/۰۹/۰۹ |
بحران های مالی، ریسک سیستمی و پیوند میان ثبات مالی و شاخص های ثبات بودجه ای |
یکشنبه |
16تا 20 |
||
|
۹۹/۰۹/۰۹ |
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA |
یکشنبه ها |
14تا 17 |
||
|
۹۹/۰۹/۱۷ |
کارگاه آشنایی با کاربرد روش های انسانشناسی در حیطه مطالعات قرآنی |
دوشنبه ها |
9تا 16 |
||
|
۹۹/۰۹/۱۸ |
تدوین طرحنامه رساله و پایاننامه کاربردی و کارفرمایی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی |
سه شنبه ها |
9تا 14 |
||
|
۹۹/۰۹/۲۳ |
شناخت ویژگی پرونده های خشونت جنسیِ موضوع رویه های ترمیمی و انواع تفسیرهای ترمیمی از اختیارات قضایی در محاکم کیفری |
یکشنبه ها |
13تا 16 |
||
|
۹۹/۰۹/۲۴ |
پدیدارشناسی: نظریه و روش |
دوشنبه ها |
16تا 17:30 |
||
|
۹۹/۰۹/۲۶ |
مقاله نویسی و شیوه های مدیریت ذهن پژوهشگر |
چهارشنبه ها |
14تا 17 |
||
|
دی |
|||||
|
99/10/01 |
پدیدارشناسی: نظریه و روش |
دوشنبه ها |
16تا 17:30 |
||
|
99/10/07 |
آموزش جامع طراحی اینفوگرافیک ها در پاورپوینت و فتوشاپ |
یکشنبه و پنج شنبه |
16تا 19 |
||
|
99/10/10 |
با مولانا و فیه مافیه4 |
چهارشنبه ها |
17 تا 18:30 |
||
|
99/10/10 |
هوش مصنوعی و خطرات آن در دنیای ما |
چهارشنبه |
13تا 16 |
||
|
99/10/20 |
مبانی مطالعات سکهشناختی |
شنبه |
9تا 13 |
||
|
99/10/25 |
تفسیر بالینی آزمون هوش وکسلر |
پنج شنبه |
14تا 20 |
||
|
بهمن |
|||||
|
99/11/01 |
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی |
دوشنبه و چهارشنبه |
11تا 13 |
||
|
99/11/04 |
استانداردهای گزارش روش های پژوهش کیفی در روانشناسی و علوم تربیتی |
شنبه ها |
15تا 17 |
||
|
99/11/04 |
ویژگیها و مبانی مطالعهی سکههای اشکانی |
شنبه ها |
9تا 13 |
||
|
99/11/04 |
نسخهشناسی فارسی (دوره مقدماتی) |
شنبه ها |
15تا 17 |
||
|
99/11/25 |
جایگاه فلسفه، در مدیریت و محیط کسب و کار |
شنبه |
14تا 16 |
||
|
۹۹/۱۱/۲۶ |
اثربخشی سازوکارهای حمایت از زنان در گذر از لایحه «منع خشونت علیه زنان» به «تأمین امنیت زنان» تا لایحه «صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان» |
یکشنبه |
13تا16 |
||
|
۹۹/۱۱/۲۸ |
حقوق کودک |
سه شنبه و چهارشنبه و پنج شنبه |
15تا19 |
||
|
۹۹/۱۱/۳۰ |
تفسیر بالینی آزمون هوش وکسلر |
پنج شنبه |
14تا20 |
||
|
اسفند |
|||||
|
04/12/99 |
فلسفه برای کودکان (تدریس کتاب فلسفه در کلاس درس) |
دوشنبه ها |
11تا13 |
||
|
04/12/99 |
اصول نوشتن و تولید محتوای بهینه: چگونه بنویسیم تا دیده شویم؟ |
دوشنبه ها |
10تا12 |
||
|
04/12/99 |
مقاله نویسی علمی |
دوشنبه |
12تا16 |
||
|
06/12/99 |
صورت بندی مساله در پژوهش عبور از ایدههای دیگران، خلق ایده خود |
چهارشنبه |
14تا18 |
||
|
|
آموزش جامع طراحی اینفوگرافیک ها در پاورپوینت و فتوشاپ |
|
|
||