چگونه یک کسب و کار خلق ثروت میکند؟ (آشنایی با انواع مدلهای کسب و کار و جریانهای درآمدی در فضای آنلاین)
دوره آموزشی «کارگاه آموزشی چگونه یک کسب و کار خلق ثروت میکند؟ (آشنایی با انواع مدلهای کسب و کار و جریانهای درآمدی در فضای آنلاین)» توسط مدیریت ترویج دستاوردهای پژوهش های علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در تاریخ 19 مهر ماه 1400 بصورت مجازی برگزار میشود.
هدف از راهاندازی هر کسب و کار فارغ از خدمات و ارزشهایی که ارائه میکند کسب سود است، بی شک هیچ کسب و کاری بدون جریان درآمدی مشخص و سودآوری نمی تواند به حیات خود ادامه دهد و محکوم به شکست است،آشنایی با انواع مدلهای کسب و کار اینترنتی و روشها و جریانهای درآمدی در فضای کسب و کار آنلاین در واقع نشاندهنده راههای مختلف جهت بقا و موفقیت در دنیای پر رقابت امروز است، شاید امروزه تکرار مسیر سنتی گذشته نتواند موفقیتهای چشمگیری را نصیب صاحبان کسب و کار نماید، نگاهی به شرکتهای موفقی همچون گوگل و فیسبوک با مدلهای درآمدی متفاوت نشانگر تغییرات اساسی در جریانهای درآمدی در فضای کسب و کار امروز است. که آشنایی با این روشها و مدلها میتواند راههای تازهای را به صاحبان کسب و کار جهت بهبود فضای کسب و کار نشان دهد و برای کسانی که در آغاز راه آفرینش کسب و کار هستند چشم اندازهای تازه ای از فضای کسب و کار را نشان می دهد.
سرفصلها و محتوای دوره آموزشی:
انواع مدلهای کسب وکار
مزایا و معایب و نمونههای اجرایی هر مدل
انواع مدلهای ذهنی
انواع جریانهای درآمدی
جریانهای درآمدی متداول
جریانهای درآمدی چندوجهی
با هدف افزایش دانش نظری: آشنایی با انواع مدلهای کسب و کار آنلاین
آشنایی با انواع جریانهای درآمدی در کسب و کارها
و ارتقای مهارت عملی: توانایی اصلاح مدلهای مالی در کسب و کارهای آنلاین
شرکت در این دوره برای چه کسانی مفید است؟
- کارآفرینانی که در ابتدای مسیر هستند و به دنبال ایجاد کسب و کاری نوپا و خلاقانه با کمترین ریسک میباشند.
- دانشجویان و افرادی که میخواهند کسب و کار جدیدی را راه اندازی کنند.
- صاحبان کسب و کاری که به دنبال توسعه کسب و کار و اصلاح مدلهای درآمدی خود مطابق با نیاز روز هستند و میخواهند در زمینه فعالیت خود تحول ایجاد کنند.
- افراد صاحب ایده که به دنبال مدل سازی و پیاده سازی ایدههای خود با توجه به محدودیتهای موجود هستند.
- اساتید و مشاورین کسب و کار.
- کارکنان و شرکای کلیدی کسب و کارها که به موفقیت مجموعهشان اهمیت میدهند و به دنبال توسعه فعالیت شرکت مطبوع خود هستند.
و شرکت در این دوره برای دانشجویان، پژوهشگران و برای تمامی متخصصان و علاقمندان علوم انسانی مفید است.
مدت زمان دوره : 1.5 ساعت ( 1 جلسه 1.5 ساعته ) 1 روز
زمان برگزاری: روز دوشنبه ، ساعت 17 تا 18/30 تاریخ: 19 مهر ماه 1400
با ارائه گواهینامه معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای ارزش علمی و اداری و قابل ترجمه
کانال سروش مرکز: sapp.ir/tamihcs
مشاوره: 88624485
در صورت نیاز به شماره 09036200266 پیام بدهید
تهران- بزرگراه کردستان- نبش خیابان دکتر صادق آئینه وند (64 غربی)
مدیریت ترویج دستاوردهای پژوهش های علوم انسانی