«بازاریابی جذبی»بازاریابی به روش اینباندمارکتینگ و بازاریابی محتوایی

دوره آموزشی «کارگاه بازاریابی جذبی؛ بازاریابی به روش اینباند مارکتینگ و بازاریابی محتوایی» با همکاری گروه مطالعات زنان پژوهشکده مطالعات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در تاریخ 2خرداد ماه 1400 بصورت مجازی برگزار می‌شود.

رشد اینترنت و وب و تعدد شبکه های اجتماعی متفاوت کاربر پسند، وحضور طیف گسترده ای از مخاطبان با علاقه مندی های متفاوت، باعث تغییر پارادایم های خرید و جلب توجه مشتری شده است و شرکت ها را به حضور و استفاده از ابزارهای جمعیت نگاری،  برای پیشبرد اهداف بازاریابیخود ترغیب نموده است.

امروزه تبلیغاتی در جامعه مخاطب دارد که، در کمترین زمان محصول را معرفی کند و مشتری برای آشنایی با آن کالا زحمت زیادی را متحمل نشود. رسانه های ارتباطی و بازاریابی و تعیین دقیق بازار هدف، طی سال‌های اخیر پیشرفت بسیاری داشته است. مشتریان، دیگر برای آگاهی از محصولات جدید متکی به تبلیغات سنتییا همان بازاریابی سنتی نیستند زیرا استفاده از شیوه‌های جدیدی برای کشف، خریداری و جستجوی محصولات برای آنان فراهم شده است.  این روند باعث شده تا بازاریابی محتوایی را به عنوان مهم ترین فاکتور در بازاریابی دیجیتال معرفی و ملزومات آن را مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین بسترهای جدید و شبکه‌های اجتماعی به مهم‌ترین ابزار بازاریابان تبدیل شده اند در این میان اینستاگرام با یک بیلیون کاربر در روز به مهم‌ترین شبکه اجتماعی بدل شده است. روزانه حدود 25 میلیون کاربر فعال فارسی زبان در اینستاگرام حضور دارند. حضور حرفه ای و موفقیت‌آمیز در این بستر نیازمند دانش است.

رشد اینترنت و وب و تعدد شبکه های اجتماعی متفاوت کاربر پسند، وحضور طیف گسترده ای از مخاطبان با علاقه مندی های متفاوت، باعث تغییر پارادایم های خرید و جلب توجه مشتری شده است و شرکت ها را به حضور و استفاده از ابزارهای جمعیت نگاری،  برای پیشبرد اهداف بازاریابی خود ترغیب نموده است.

امروزه تبلیغاتی در جامعه مخاطب دارد که، در کمترین زمان محصول را معرفی کند و مشتری برای آشنایی با آن کالا زحمت زیادی را متحمل نشود. رسانه های ارتباطی و بازاریابی و تعیین دقیق بازار هدف، طی سال‌های اخیر پیشرفت بسیاری داشته است. مشتریان، دیگر برای آگاهی از محصولات جدید متکی به تبلیغات سنتییا همان بازاریابی سنتی نیستند زیرا استفاده از شیوه‌های جدیدی برای کشف، خریداری و جستجوی محصولات برای آنان فراهم شده است.  این روند باعث شده تا بازاریابی محتوایی را به عنوان مهم ترین فاکتور در بازاریابی دیجیتال معرفی و ملزومات آن را مورد بررسی قرار گیرد.

فایل پوستر

سرفصل‌ها و محتوای دوره آموزشی:

فلسفه وتئوری اینباند

مفاهیم پایه در تئوری اینباند

طراحی بایر پرسونا

طراحی سفر مشتری

بازاریابی محتوایی

تعیین استراتژی بلند مدت محتوایی

تعیین اهداف محتوایی

طراحی برنامه محتوایی بلند مدت (تقویم محتوایی)

با هدف افزایش دانش نظری مفاهیم پایه در تئوری اینباند، بازاریابی محتوایی

و ارتقای مهارت عملی در طراحی بایر پرسونا، طراحی سفر مشتری، طراحی برنامه محتوایی بلند مدت (تقویم محتوایی)

           

شرکت در این دوره برای چه کسانی مفید است؟

کسی که می‌خواهد کسب‌وکار خانگی خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی معرفی کند.

کسی که می‌خواهد محتوای اثرگذارتری تولید کند.

کسی که علاقه‌مند است در حوزه تولید محتوا برای کسب‌وکارها فعالیت کند.

کسی که علاقه‌مند به یادگیری روش‌های جدیدِ تولید محتوا به صورت اصولی است.

کسی که به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام است.

کسی که اینستاگرام را به عنوان ابزار تبلیغاتی و برندینگ خود انتخاب کرده است.

کسانی که در زندگی شخصی علاقه‌مند به تولید محتوا و اثرگذاری بر مخاطب از طریق محتوا و شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام و سایت می‌باشد.

و شرکت در این دوره برای دانشجویان، پژوهشگران و برای تمامی متخصصان و علاقمندان علوم انسانی مفید است.

مدت زمان دوره : 6 ساعت ( 3 جلسه 2 ساعته ) 3 روز

زمان برگزاری: روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه، ساعت 17 تا 19      تاریخ: 2و4و6 خردادماه 1400

با ارائه گواهینامه معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای ارزش علمی و اداری و قابل ترجمه

کانال سروش مرکز:     sapp.ir/tamihcs

مشاوره: 88624485

در صورت نیاز به شماره 09036200266 پیام بدهید

تهران- بزرگراه کردستان- نبش خیابان دکتر صادق آئینه وند (64 غربی)

مدیریت ترویج دستاوردهای پژوهش های علوم انسانی


مکان : پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی (آنلاین)

تاریخ : از ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ تا ۰۶ خرداد ۱۴۰۰

تاریخ ثبت نام : از ۰۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۱ تا ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۱

طول دوره : ۶ ساعت ( ۳ جلسه ۲ ساعته ) ۳ روز

ظرفیت کل : بدون محدودیت


تعداد بازدید:۱۸۳۵