جایگاه فلسفه، در مدیریت و محیط کسب و کار

مدیریت نوآوری و کاربردی‌سازی پژوهش‌های علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می کند:

درسگفتار آموزشی: جایگاه فلسفه، در مدیریت و محیط کسب و کار

دکترنرگس نظرنژاد

هیات علمی دانشگاه الزهرا

درسگفتار جایگاه فلسفه، در مدیریت و محیط کسب و کار،  تلاشی است برای معرفی ظرفیت­های فلسفه، در ارائه خدمات به مدیران و فعالان محیط­های کسب و کار از یک سو و آشنا کردن اساتید و دانش­آموختگان فلسفه و مدیریت با امکان هم افزایی فلسفه و مدیریت، از سوی دیگر. وبینار یا درسگفتار حاضر از این رو اهمیت و ضرورت دارد که می­تواند زمینه­های کاربردی سازی  فلسفه را فراهم آورد و نشان دهد که فلسفه، لزوما دانشی انتزاعی و غیرکاربردی نیست و می­تواند در حوزه مدیریت، خدمات فراوانی ارائه دهد.

سرفصل ها و محتوای دوره آموزشی :

معرفی سطوح و لایه های خدمات فلسفه، به مدیران.

شرکت در این دوره برای دانشجویان و پژوهشگران فلسفه و مدیریت، مدیران و فعالان محیط های کسب و کار و برای تمامی متخصصان و علاقمندان علوم انسانی مفید است.

مدت زمان دوره : 2 ساعت ( 1 جلسه 2 ساعته ) 1 روز

زمان برگزاری: روز شنبه، ساعت 14 تا 16       تاریخ: 25بهمن ماه 1399

هزینه این دوره: 750/000 ریال

هزینه ثبت نام (با تخفیف ویژه بخاطر شرایط اجتماعی): 580/000 ریال _ با تخفیف: 480/000ریال _ دانشجویان پژوهشگاه: 290/000 ریال

با ارائه گواهینامه معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای ارزش علمی و اداری و قابل ترجمه

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام Mata.ihcs.ac.ir

کانال سروش مرکز:     sapp.ir/tamihcs

کانال تلگرام مرکز:    @ihcsoe

مشاوره: 88624485

در صورت نیاز به شماره 09036200266 پیام بدهید

تهران- بزرگراه کردستان- نبش خیابان دکتر صادق آئینه وند (64 غربی)

مدیریت ترویج دستاوردهای پژوهش های علوم انسانی

به دلیل اتمام دوره ، امکان ثبت نام وجود ندارد.


مکان : پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی (آنلاین)

تاریخ : از ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ تا ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

تاریخ ثبت نام : از ۰۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۵ تا ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۵

طول دوره : ۲ ساعت ( ۱ جلسه ۲ ساعته ) ۱ روز

ظرفیت کل : بدون محدودیت


تعداد بازدید:۵۲۹۴